Publikacje
Instytutu Tutoringu Szkolnego
Zapraszamy do zapoznania się z dostępnymi publikacjami:
- Red. Piotr Nita, Poradnik Tutora Szkolnego, 2018.
- Adrianna Sarnat-Ciastko „Tutoring a czas, strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych„
- Adrianna Sarnat-Ciastko „Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów” w „Przegląd badań edukacyjnych” Vol 2, No 19 (2014)
- M. Budzyński „Tutoring szkolny – jak przez dialog rozwijać ucznia i motywować go do nauki”, s. 31;
- M. Budzyński „Tutoring w ALA Autorskich Liceach Artystycznych i Akademickich”, s. 63; w „Tutoring w szkole, między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej” Wrocław 2009, wyd. pod red P. Czekierdy, M. Budzynskiego, J. Traczyńskiego, Z. Zalewskiego, A. Zembrzuskiej
- „Kto się do kogo ma dostosować? Co warto wiedzieć o tutoringu” Mariusz Budzyński w rozmowie z Anną Gutek