Nieodpłatne wdrożenie tutoringu szkolnego

Z

Zakończenie rekrutacji

Dziękujemy wszystkim zgłoszonym szkołom za zainteresowanie udziałem w projekcie pt. „TUTORING SZKOLNY – Program pedagogiki dialogu”.

Propozycja zawarta w projekcie spotkała się z ogromnym odzewem ze strony placówek z całej Polski. Wpłynęło do nas bardzo dużo zgłoszeń.
W przeważającej części zgłoszeń zgodnych z naszymi kryteriami. Selekcja tych zgłoszeń była procesem trudnym, który dziś zakończyliśmy (9 stycznia 2025).

Formularz zgłoszeniowy nie przyjmuje już zgłoszeń.

Aktualnie trwa proces podpisywania umów na udział w projekcie z zakwalifikowanymi szkołami. Jeżeli na tym etapie placówki będą rezygnować z udziału, lub okaże się, że nie mogą wziąć udział w projekcie będziemy zapraszać placówki z listy rezerwowej.

O dalszych działaniach w projekcie będziemy informować w niniejszej zakładce.

Zapraszamy zainteresowane tutoringiem szkoły wszystkich typów i z całej Polski do udziału w projekcie, w ramach którego można nieodpłatnie rozszerzyć kompetencje nauczycieli o kompetencje tutorskie.

R

Projekt "TUTORING SZKOLNY

Program pedagogiki dialogu” jest realizacją zadania z zakresu zdrowia publicznego pn. „Zobacz emocje – realizacja projektów i programów edukacyjnych, wychowawczych, interwencyjnych oraz profilaktycznych opartych na podstawach naukowych, w tym programów profilaktyki uniwersalnej, wskazującej i selektywnej”, w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025.

R

Finansowanie

Projekt finansowany jest ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej, a wysokość dotacji wynosi 667 480.00 zł, przy wkładzie własnym realizatora w wysokości 16 350.00 zł

Wkład własny dotyczy realizatora projektu czyli Instytut Tutoringu Szkolnego. Szkoły nie są obciążone żadnym wkładem własnym, a udział w projekcie jest dla szkół w pełni bezpłatny.

W ramach projektu w minimum 19 szkołach z terenu całej Polski wdrożony zostanie program profilaktyki uniwersalnej pt. „TUTORING SZKOLNY – program pedagogiki dialogu”.

Wielkość grupy docelowej szacujemy na nie więcej niż 342 przeszkolonych osób – pracowników i pracownic szkół – nauczycieli, pedagogów, pracowników niepedagogicznych szkół podstawowych i ponadpodstawowych, ośrodków wychowawczych i ośrodków socjoterapii.

Szacowana ilość dzieci i młodzieży objętych tutoringiem w ramach projektu może wynieść około 1000 osób. Wprowadzenie metody tutoringu szkolnego pomaga uczniom w dojrzewaniu, dochodzeniu do samodzielności, odpowiedzialności, mądrości, ułatwia planowanie i realizowanie zadań szkolnych oraz pozaszkolnych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

R

Biuro instytutu: