Kurs tutorski II stopnia

Po rocznej praktyce zamów szkolenia pogłębiające i indywidualne ścieżki rozwoju dla tutorów, udoskonalaj warsztat.

Kurs umożliwia uczestnikom pogłębienie rozumienia zasad tutoringu szkolnego, uzyskanie kolejnych umiejętności oraz efektywniejsze stosowanie go w szkole na każdym etapie edukacyjnym.

Ponadto kurs pomaga uporządkować dotychczasowe doświadczenie nabyte w pracy w charakterze tutora oraz wskazać kolejne obszary do rozwoju (także samodzielnego).

Kurs tutorski realizowany jest w trybie stacjonarnym lub zdalnym.
Rekrutacja uczestników prowadzona jest za pośrednictwem 👉 formularza

Kurs obejmuje:

  • Trzy ośmiogodzinne bloki [24 godziny] zawierające wykłady, ćwiczenia i treningi rozmów tutorskich.
  • Realizację autorskiej ścieżki rozwojowej w ramach czterech pełnych tutoriali z wybranym tutorem z Instytutu Tutoringu Szkolnego [ok. 6 godzin pracy indywidualnej].

Warunki konieczne do rozpoczęcia kursu tutorskiego II stopnia:

  • Status tutora I stopnia
  • Doświadczenie tutorskie w postaci zrealizowanych 100 godzin tutoriali

Uczestnicy kursu otrzymują:

  • Zaświadczenie ukończenia kursu tutorskiego II stopnia – warunkiem jest pełna realizacja kursu.
  • Certyfikat tutorski II stopnia – warunkiem jest pełna realizacja kursu, autorskiej ścieżki rozwojowej oraz przeprowadzenie kolejnych 30 godzin tutoriali.

Program kursu:

  • Lepiej zrozumieć tutorial – wykorzystanie analizy transakcyjnej w pracy tutorów.
  • Sztuka zadawania pytań w tutoringu.
  • Tutor jako lider zmiany edukacyjnej.

Trenerzy Instytutu realizujący program:

  • Adrianna Sarnat-Ciastko
  • Joanna Kwiatkowska
  • Piotr Nita
  • Zdzisław Hofman 

Tutorzy Instytutu realizujący tutoriale w ramach autorskiej ścieżki rozwojowej:

  • Joanna Kwiatkowska
  • Dorota Cichecka
  • Adrianna Sarnat-Ciastko
  • Zdzisław Hofman
  • Piotr Nita
    i inni

Opiekun merytoryczny kursu: Mariusz Budzyński;

tutor, trener, autor innowacyjnych programów w zakresie tutoringu wychowawczo-rozwojowego dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, dyrektor merytoryczny Instytutu.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu