Skontaktuj się z nami

Instytut Tutoringu Szkolnego

Placówka Towarzystwa Edukacji Otwartej
(NIP Towarzystwa: 8971604383 )

Robotnicza 36

53-608 Wrocław

Email

Telefon

602 248 001

Prosimy o zaznaczenie

14 + 4 =

Jeżeli bliskie Ci są nasze działania i cenisz sobie tutoring, możesz wesprzeć nas za pośrednictwem Patronite.pl

Możesz też zdefiniować zlecenie stałe.
Ustal w swoim banku stałe zlecenie na comiesięczny odpis na cele Instytutu. Możesz także wspierać konkretny projekt lub działanie, które realizujemy.

Dokonaj jednorazowej wpłaty.
Przekaż nam darowiznę przelewem tradycyjnym w banku lub przekazem na poczcie.

Dane do zlecenia stałego lub przelewu:

INSTYTUT TUTORINGU SZKOLNEGO

Robotnicza 36, 53-608 Wrocław

Rachunek bankowy nr: 48109024020000000113353834,

tytuł przelewu: darowizna na Instytut

Organ prowadzący Instytut (Towarzystwo Edukacji Otwartej) ma statut Organizacji Pożytku Publicznego, więc darowizny przekazane na działania Instytutu można odliczyć od podatku:

  • osoba fizyczna do kwoty równej 6% dochodu przed opodatkowaniem (art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od osób fizycznych),
  • osoba prawna do kwoty równej 10% dochodu przed opodatkowaniem (art. 18 ust. 1 pkt. 1 i 7 ustawy o podatku od osób prawnych.

Przedsiębiorcy mogą przekazaną darowiznę odliczyć od podstawy opodatkowania do kwoty równej 10% dochodu przed opodatkowaniem.

Informacje:

Nr RIS: 2.02/00094/2020 (Rejestr Instytucji Szkoleniowych)

Certyfikowana placówka doskonalenia nauczycieli nr 5/2020 w ewidencji Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Rachunek bankowy nr: 48109024020000000113353834

Faq – najczęściej zadawane nam pytania

Ile czasu trwa kurs tutoringu szkolnego I stopnia? Dlaczego jest taki długi?

Kurs tutoringu szkolnego I stopnia trwa 64 godziny szkoleniowe. Zorganizowany jest w czterech weekendach zajęć i rozłożony na około semestr. Kurs może wydawać się długi, ale to niezbędne minimum, aby uczestnicy mogli doświadczyć – poprzez ćwiczenia i symulacje rozmów tutorskich – czym jest tutoring i jak skutecznie pracować tą metodą.

Jestem psychologiem/pedagogiem/mam wysokie kwalifikacje/dużo kursów/ jestem trenerem TUS – dlaczego nie możecie mi zaliczyć zajęć (np. o wyznaczaniu celów) bez obecności na nich?

Zajęcia są prowadzone w formie warsztatów, nie tylko dają wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności, które można wyćwiczyć biorąc udział w ćwiczeniach i symulacjach. Wiedza teoretyczna jest ważna, ale nie wystarcza.

Jestem dobrym nauczycielem i nie chcę wchodzić w żadne relacje z uczniami. Co mi da taki kurs?

Kurs pokazuje jak ważne są relacje w szkole. Uczniowie uczą się naprawdę od tych, których lubią, warto poświęcić trochę czasu na ćwiczenie umiejętności interpersonalnych. Są one kluczowe w pracy nauczyciela. Na nich buduje się swoją skuteczność dydaktyczną.

Czy kurs tutoringu szkolnego I stopnia w trybie zdalnym nie jest „uboższy” od kursu stacjonarnego?

Kurs zdalny przebiega według tego samego programu, według którego realizowany jest kurs stacjonarny i osiąga te same cele. Ma nieco inną formę, nasi trenerzy pracują uwzględniając metody pracy zdalnej, ale przekazują te same kompetencje, jakie przekazują w kursie stacjonarnym.

Jestem psychologiem/pedagogiem – czy kurs nie zaburzy mi pracy, nie wprowadzi do moich metod „bałaganu”?

Nie. Podczas kursu omawiamy różne role w jakich bywają nauczyciele podczas pracy w szkole i określamy granice między nimi. Pokazujemy również zakres i granice roli tutora. Od uczestników szkoleń otrzymujemy informacje zwrotne, że jest porządkujące.

Ja już tak pracuję, co mi może dać taki kurs?

Spędź więc trochę czasu z naszymi trenerami/-rkami na kursie i zobacz, jak pracujemy. Będziesz miał/-a okazję sprawdzić czy rzeczywiście Twoja praca – to praca metodą tutoringu szkolnego. Na pewno nie stracisz tego czasu.

Adres

Robotnicza 36
53-608 Wrocław

Telefon

602 248 001