Skontaktuj się z nami
Instytut Tutoringu Szkolnego
Placówka Towarzystwa Edukacji Otwartej
(NIP Towarzystwa: 8971604383 )
Robotnicza 36
53-608 Wrocław
Telefon
602 248 001
Jeżeli bliskie Ci są nasze działania i cenisz sobie tutoring, możesz wesprzeć nas za pośrednictwem Patronite.pl
Możesz też zdefiniować zlecenie stałe.
Ustal w swoim banku stałe zlecenie na comiesięczny odpis na cele Instytutu. Możesz także wspierać konkretny projekt lub działanie, które realizujemy.
Dokonaj jednorazowej wpłaty.
Przekaż nam darowiznę przelewem tradycyjnym w banku lub przekazem na poczcie.
Dane do zlecenia stałego lub przelewu:
INSTYTUT TUTORINGU SZKOLNEGO
Robotnicza 36, 53-608 Wrocław
Rachunek bankowy nr: 48109024020000000113353834,
tytuł przelewu: darowizna na Instytut
Organ prowadzący Instytut (Towarzystwo Edukacji Otwartej) ma statut Organizacji Pożytku Publicznego, więc darowizny przekazane na działania Instytutu można odliczyć od podatku:
- osoba fizyczna do kwoty równej 6% dochodu przed opodatkowaniem (art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od osób fizycznych),
- osoba prawna do kwoty równej 10% dochodu przed opodatkowaniem (art. 18 ust. 1 pkt. 1 i 7 ustawy o podatku od osób prawnych.
Przedsiębiorcy mogą przekazaną darowiznę odliczyć od podstawy opodatkowania do kwoty równej 10% dochodu przed opodatkowaniem.
Informacje:
Nr RIS: 2.02/00094/2020 (Rejestr Instytucji Szkoleniowych)
Certyfikowana placówka doskonalenia nauczycieli nr 5/2020 w ewidencji Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Rachunek bankowy nr: 48109024020000000113353834
Faq – najczęściej zadawane nam pytania
Ile czasu trwa kurs tutoringu szkolnego I stopnia? Dlaczego jest taki długi?
Kurs tutoringu szkolnego I stopnia trwa 64 godziny szkoleniowe. Zorganizowany jest w czterech weekendach zajęć i rozłożony na około semestr. Kurs może wydawać się długi, ale to niezbędne minimum, aby uczestnicy mogli doświadczyć – poprzez ćwiczenia i symulacje rozmów tutorskich – czym jest tutoring i jak skutecznie pracować tą metodą.
Jestem psychologiem/pedagogiem/mam wysokie kwalifikacje/dużo kursów/ jestem trenerem TUS – dlaczego nie możecie mi zaliczyć zajęć (np. o wyznaczaniu celów) bez obecności na nich?
Zajęcia są prowadzone w formie warsztatów, nie tylko dają wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności, które można wyćwiczyć biorąc udział w ćwiczeniach i symulacjach. Wiedza teoretyczna jest ważna, ale nie wystarcza.
Jestem dobrym nauczycielem i nie chcę wchodzić w żadne relacje z uczniami. Co mi da taki kurs?
Kurs pokazuje jak ważne są relacje w szkole. Uczniowie uczą się naprawdę od tych, których lubią, warto poświęcić trochę czasu na ćwiczenie umiejętności interpersonalnych. Są one kluczowe w pracy nauczyciela. Na nich buduje się swoją skuteczność dydaktyczną.
Czy kurs tutoringu szkolnego I stopnia w trybie zdalnym nie jest „uboższy” od kursu stacjonarnego?
Kurs zdalny przebiega według tego samego programu, według którego realizowany jest kurs stacjonarny i osiąga te same cele. Ma nieco inną formę, nasi trenerzy pracują uwzględniając metody pracy zdalnej, ale przekazują te same kompetencje, jakie przekazują w kursie stacjonarnym.
Jestem psychologiem/pedagogiem – czy kurs nie zaburzy mi pracy, nie wprowadzi do moich metod „bałaganu”?
Nie. Podczas kursu omawiamy różne role w jakich bywają nauczyciele podczas pracy w szkole i określamy granice między nimi. Pokazujemy również zakres i granice roli tutora. Od uczestników szkoleń otrzymujemy informacje zwrotne, że jest porządkujące.
Ja już tak pracuję, co mi może dać taki kurs?
Spędź więc trochę czasu z naszymi trenerami/-rkami na kursie i zobacz, jak pracujemy. Będziesz miał/-a okazję sprawdzić czy rzeczywiście Twoja praca – to praca metodą tutoringu szkolnego. Na pewno nie stracisz tego czasu.